Konu
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
25-07-2021, 18:01:38
#18
fikirdanis
Haftada en az 3 kere geliyorum karaköye
işleri halledip dönüyorum.
Bir üyenin restaurantı vardı hatta orada