• 20-07-2021, 16:59:52
    #1
    Arkadaşlar.

    Kolayı önceden çok severdim, fakat coca colanın son yıllarda tadını iyice bozmasından, asitten kaynaklı hele ki en hafif ısınmasında tadının berbat hal aldığını, ağızda iğrenç tat bıraktığını biliyorum, en azından ben öyle deneyimledim.
    Bugun Pepsiye son bir şans vermek istedim, 1 LT Pepsi kolayı yavaşca bardağa doldurdum. Abi asit balonları gör nasıl pöfür pöfür, bir içtim kolanın eski tadını tekrardan aldım.

    Bence bir şans verip deneyin.., Pepsi artık eski pepsi değil kesinlikle.
  • 20-07-2021, 17:01:47
    #2
    Pepside hemen şekerleşiyor
  • 20-07-2021, 17:02:34
    #3
    Biz zaten pepsi içiyoduk kral aramıza hoşgeldin :d
    • DuoDiyet
    • Vebiva
    • oguzaltikardes
    DuoDiyet, Vebiva, oguzaltikardes ve 10 kişi bunu beğendi.
    13 kişi bunu beğendi.
  • 20-07-2021, 17:02:39
    #4
    Pepsi > Coca Cola damak zevki sahibi insanlar Pepsi içer.
  • 20-07-2021, 17:03:05
    #5
    Az içerseniz daha fazla şekerli olduğu için Pepsi daha lezzetli gelecektir.
  • 20-07-2021, 17:03:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yıldan yıla coco cola / pepsi zevkim değişiyor bir sene coco cola diğer sene pepsi içiyorum nedense
  • 20-07-2021, 17:04:40
    #7
    Uzun zamandır kola türevi içecek içmiyorum. Sadece mangal yaptığımda aşırı iyi gittiği için alıyorum, onda da kesinlikle Pepsi alıyorum, tadı net olarak çok daha iyi
  • 20-07-2021, 17:05:56
    #8
    le cola
  • 20-07-2021, 17:06:57
    #9
    Yalnız başlık öyle bir atılmış ki sanki yurtdışında yeni piyasaya sürülmüş bir kolayı ilk deneyenlerden birisi senmişsin gibi oldu 😅