• 20-07-2021, 17:18:48
    #19
    Başlığı okuyunca kola içmeyin ayran için diye bekledim ama Coca-Cola yerine Pepsi görünce 😁
  • 20-07-2021, 17:20:09
    #20
    Benim gibi kola bağımlısı olup bırakamayan var mı? Hiç bir alkol vs kullanmıyorum. Her türlü Pepsi iyidir.
  • 20-07-2021, 17:27:36
    #22
    Pepsi daha iyi tat olarak.Hafif karamel tadi var.
    Ben zencefilli gazozu tercih ederim yinede 😁
  • 20-07-2021, 17:58:41
    #23
    Başlığı görünce şurup tarifi felan verecek sandım
  • 20-07-2021, 18:04:41
    #24
    Kola içmiyorum, bunun yerine meyve suyu içiyorum
  • 20-07-2021, 18:07:37
    #25
    Kola içmem genelde ama içecek olursam mutlaka Pepsi içerim diğerleri sarmıyor.
  • 20-07-2021, 18:12:14
    #26
    Yıllardır Pepsi içerdim şimdi ise ikisini de içmiyorum hem cebe ben bünyeye zarar

    Ama pepsi dışındaki kolaların da şeker suyundan farkı yok. Kola dediğin asit olacak. Pepsi daima bu yönde iyi bana göre.
  • 20-07-2021, 18:14:02
    #27
    kola içeceksem pepsi max 330ml alıyorum tadı gerçekten güzel