Kola Sevenlere %100 denenmiş kaliteli tavsiye... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kola Sevenlere %100 denenmiş kaliteli tavsiye...
54
●
1.691
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kola Sevenlere %100 denenmiş kaliteli tavsiye...
1
2
3
4
5
6
7
20-07-2021, 17:18:48
#19
onlydomain
Başlığı okuyunca kola içmeyin ayran için diye bekledim ama Coca-Cola yerine Pepsi görünce 😁
20-07-2021, 17:20:09
#20
Granny
Benim gibi kola bağımlısı olup bırakamayan var mı? Hiç bir alkol vs kullanmıyorum. Her türlü Pepsi iyidir.
20-07-2021, 17:21:27
#21
beachturk
https://www.youtube.com/watch?v=Ulw3SsFlCTs
20-07-2021, 17:27:36
#22
masumkurt
Pepsi daha iyi tat olarak.Hafif karamel tadi var.
Ben zencefilli gazozu tercih ederim yinede 😁
20-07-2021, 17:58:41
#23
halitarzupinar
Başlığı görünce şurup tarifi felan verecek sandım
20-07-2021, 18:04:41
#24
A.AY
Kola içmiyorum, bunun yerine meyve suyu içiyorum
20-07-2021, 18:07:37
#25
CoLLeR
Kola içmem genelde ama içecek olursam mutlaka Pepsi içerim diğerleri sarmıyor.
20-07-2021, 18:12:14
#26
xLyra
Yıllardır Pepsi içerdim şimdi ise ikisini de içmiyorum hem cebe ben bünyeye zarar
Ama pepsi dışındaki kolaların da şeker suyundan farkı yok. Kola dediğin asit olacak. Pepsi daima bu yönde iyi bana göre.
20-07-2021, 18:14:02
#27
Paramedik
kola içeceksem pepsi max 330ml alıyorum tadı gerçekten güzel
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler