• 20-07-2021, 17:07:31
    #10
    No On
  • 20-07-2021, 17:07:58
    #11
    Cam Şişe Coco Cola > Teneke Coco Cola > Hepsi
  • 20-07-2021, 17:11:45
    #12
    Hayrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    No On
    Hayatımda tecrübe ettiğim en kötü içecek..
  • 20-07-2021, 17:12:54
    #13
    Pepsi zaten dünyada eskiden beri daha çok seviliyor, Amerika'da Pepsi=Starbucks ise Coca-Cola=Nero'dur. şahsen ben de pepsiyi seviyorum.
  • 20-07-2021, 17:13:15
    #14
    Pepsi bildiğin gelmiş reklama abanmış demiş: 'Benim için bunu bunu yap reklamını geç al sana bu denli miktar.'

    😂😂

    Pepsi nedenini bilmediğim bir şekilde banada güzel gelmeye başladı açıkcası, Coca Cola'yı açıyorsun bir bakmışsın saatler sonra asit pert dolaba koy, kendi haline bırak fark etmeksizin asit pert. Ama Pepsi'de ilginç olan 2 gün geçmesine karşın dolaptan çıkardığımda hala aynıya yakın bir asiti var. Ayrıca tadıda güzel geliyor.

    Şahsen Pepsi öne geçmeye başlayacak gibi geldi bana. Göreceğiz tabii Coca Cola'nın tek başına reklamları yeter tabii de neyse... 😔😂
  • 20-07-2021, 17:13:18
    #15
    A101 ve Bim'deki Coca-Cola ve Pepsilerde normal bakkallarda satılanlardan farklı ve kötü gibi. Buz koyup içmenizi tavsiye ederim.
  • 20-07-2021, 17:15:47
    #16
    Coca cola şekersiz i bozduktan sonra pepsi max a bir şans verdim bende, şuan aramız gayet iyi pepsi candır. (denemeyen arkadaşlar için twist ide öneririm)
  • 20-07-2021, 17:18:21
    #17
    Malatya'da kayısı kola meşhur, deneyin derim.
  • 20-07-2021, 17:18:40
    #18
    Çok kola içmem ama içtiğim zaman pepsi max içerim