En son tahminen 5-6 yıl önce içmiştim şimdi konuyu ve yorumları okuyunca hele hele bu sıcakta insanın canı çekmiyor değildi şöyle buz gibi bir pepsi.
Benim yine de size tavsiyem mümkün mertebe asitli ve gazlı içeceklere hayatınızda daha az yer verirseniz sizlerin sağlığı için iyi olur.
Kola Sevenlere %100 denenmiş kaliteli tavsiye...
54
●1.691