• 20-07-2021, 18:19:53
    #28
    En son tahminen 5-6 yıl önce içmiştim şimdi konuyu ve yorumları okuyunca hele hele bu sıcakta insanın canı çekmiyor değildi şöyle buz gibi bir pepsi.
    Benim yine de size tavsiyem mümkün mertebe asitli ve gazlı içeceklere hayatınızda daha az yer verirseniz sizlerin sağlığı için iyi olur.
  • 20-07-2021, 18:25:50
    #29
    Ben süt içiyorum hocam memnunum
  • 20-07-2021, 18:31:01
    #30
    Epeydir bende pepsiciyim coca cola bitmiş bence
  • 20-07-2021, 19:40:46
    #31
    Antep malı kolalar çıktıktan sonra, markanın formülünü bozduğunu düşünüyoruz ama aslında çakma olduğu için tadı kötü geliyor
  • 20-07-2021, 21:16:05
    #32
    Asitli ürünlerde en çok tercihlerim yerli gazozlar
  • 20-07-2021, 21:59:57
    #33
    Valla kolayı cam şişede seviyorum onun dışında çok içmem.
  • 20-07-2021, 22:01:27
    #34
    Coco cola gibisi yok asit konusunda ise içebileceğim bir miktarı alıyorum bekletmiyorum
  • 20-07-2021, 22:14:00
    #35
    Zafer Gazoz için colada neymiş?
  • 20-07-2021, 23:26:35
    #36
    Uzun zamandır pepsi max içiyorum. Tavsiye ederim.