• 21-07-2021, 00:28:17
    #37
    kolayi icersem mutlaka agzimda calkalar asitini bititerek mideme indiririm
  • 21-07-2021, 04:24:25
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Coco Cola = Şekerli pekmez(Şuan)
    Pepsi = Gazı kaçan 5 günlük kolaya maden suyu dökülmüş hali.

    Maalesef vasat bir halde şuan tatları.
  • 21-07-2021, 07:45:10
    #39
    Icmeyin arkadaslar bir bardak kolada 40 kup seker var.
  • 21-07-2021, 09:02:14
    #40
    Sürekli kola içen biri olarak le Cola bile pepsiden iyidir. Coca Cola vazgeçilmez. Önemli olan soğukluk derecesi. Buzluğa atıp cozulurse at çöpe gitsin.
  • 21-07-2021, 11:16:51
    #41
    son 10 sene neredeyse her gün 2.5lt kola içen ve son 1 senedir kola içmeyi bırakmış biri olarak söylüyorum ki bırakın arkadaşlar kendinize boşa zarar vermeyin zaten bıraktıktan 5-6 ay sonra tadına bakınca "çok kötü" diyeceksinizdir
  • 21-07-2021, 11:47:29
    #42
    Pepsi Max > tüm kola marka ve çeşitleri.
  • 21-07-2021, 14:22:38
    #43
    Zaten Pepsi içiyoruz
  • 21-07-2021, 14:53:15
    #44
    Hayatımda içtiğim en kötü şerbet.
  • 21-07-2021, 19:34:03
    #45
    İlk tercihim pepsi oluyor yoksa mecbur coca cola