Pepsi bildiğin gelmiş reklama abanmış demiş: 'Benim için bunu bunu yap reklamını geç al sana bu denli miktar.'

😂😂

Pepsi nedenini bilmediğim bir şekilde banada güzel gelmeye başladı açıkcası, Coca Cola'yı açıyorsun bir bakmışsın saatler sonra asit pert dolaba koy, kendi haline bırak fark etmeksizin asit pert. Ama Pepsi'de ilginç olan 2 gün geçmesine karşın dolaptan çıkardığımda hala aynıya yakın bir asiti var. Ayrıca tadıda güzel geliyor.

Şahsen Pepsi öne geçmeye başlayacak gibi geldi bana. Göreceğiz tabii Coca Cola'nın tek başına reklamları yeter tabii de neyse... 😔😂