Yıllardır Pepsi içerdim şimdi ise ikisini de içmiyorum hem cebe ben bünyeye zarar

Ama pepsi dışındaki kolaların da şeker suyundan farkı yok. Kola dediğin asit olacak. Pepsi daima bu yönde iyi bana göre.