Arkadaşlar.

Kolayı önceden çok severdim, fakat coca colanın son yıllarda tadını iyice bozmasından, asitten kaynaklı hele ki en hafif ısınmasında tadının berbat hal aldığını, ağızda iğrenç tat bıraktığını biliyorum, en azından ben öyle deneyimledim.
Bugun Pepsiye son bir şans vermek istedim, 1 LT Pepsi kolayı yavaşca bardağa doldurdum. Abi asit balonları gör nasıl pöfür pöfür, bir içtim kolanın eski tadını tekrardan aldım.

Bence bir şans verip deneyin.., Pepsi artık eski pepsi değil kesinlikle.