• 21-07-2021, 20:33:30
    #55
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.çeyrekte gönderdiğim 1 parti malda 4 ürün eksik sayıldı kargo statüsü closed olduktan sonra 4 ürünün komisyonlar çıkıp kalan tutarı hesabı eklediler.
    Mayıs ayında hesabım kapandı sebep ise aralık ayında eksik ürün için aldığınız parada bize yalan söylediniz ıspatlayın.

    40 dolar civarı para almıstım. kanıt olarak fatura konşimento makbuz tüm her şeyi göndermeme rağmen malesef açamıyoruz hesabı.

    40 değil 400 dolar kesin açın hesabı o bıkkınlığa geldim artık..
    Bu da saçma olmuş hocam eksik gönderdiniz yada eksik saydılar ona göre eksik gönderdiğiniz ürün tutarı ve stoğu düşsünler sonuçta insanız eksikte gönderebiliriz fazla da çözülebilecek şeyler bunlar bu tür sorunlar yüzünde girmeye korkuyoruz
  • 25-07-2021, 12:08:09
    #56
    PL yapmadıktan sonra para kazanamazsınız. Kazandığınızı sanırsınız.
  • 23-09-2021, 23:56:05
    #57
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu da saçma olmuş hocam eksik gönderdiniz yada eksik saydılar ona göre eksik gönderdiğiniz ürün tutarı ve stoğu düşsünler sonuçta insanız eksikte gönderebiliriz fazla da çözülebilecek şeyler bunlar bu tür sorunlar yüzünde girmeye korkuyoruz
    İşte hocam öyle "insanız eksik gönderebiliriz" diyemiyorsun. Bırak amerikayı amazon tr de bile şikayetler var. Satıcı satışını yapmış kargoyu göndermiş. Faturayı kesmiş herşey normal. Amazon hesabını kapatmış. İçeride 500 küsür tl kalmış. Hesap kesim gelmiş geçmiş, para yatmamış. Şikayet var a yazmış cevap veren bile yok. Kime nereye şikayet edicen. Adamların satıcı için telefon destek hattı bile yok.
  • 23-09-2021, 23:58:20
    #58
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte hocam öyle "insanız eksik gönderebiliriz" diyemiyorsun. Bırak amerikayı amazon tr de bile şikayetler var. Satıcı satışını yapmış kargoyu göndermiş. Faturayı kesmiş herşey normal. Amazon hesabını kapatmış. İçeride 500 küsür tl kalmış. Hesap kesim gelmiş geçmiş, para yatmamış. Şikayet var a yazmış cevap veren bile yok. Kime nereye şikayet edicen. Adamların satıcı için telefon destek hattı bile yok.
    Demekki amazon satıcıdan çok alıcıyı koruyor, kendi sattığı ürünler de bile geçenler de blender set aldık içinden ölçü kabı kırık çıktı direk %15 ücret iadesi yapıldı hiç bir görsel vs istenmedi eminim ki sağlam olduğu halde hasarlı geldi diye ücret iadesi alanlar olmuştur
  • 24-09-2021, 00:00:36
    #59
    Adaletli değil yani hocam. Alıcıyı ne kadar koruyorsa, satıcıyı da bir o kadar gömüyor.
  • 24-09-2021, 17:47:15
    #60
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte hocam öyle "insanız eksik gönderebiliriz" diyemiyorsun. Bırak amerikayı amazon tr de bile şikayetler var. Satıcı satışını yapmış kargoyu göndermiş. Faturayı kesmiş herşey normal. Amazon hesabını kapatmış. İçeride 500 küsür tl kalmış. Hesap kesim gelmiş geçmiş, para yatmamış. Şikayet var a yazmış cevap veren bile yok. Kime nereye şikayet edicen. Adamların satıcı için telefon destek hattı bile yok.
    Kimseyi silah zoruyla satıcı yapmıyorlar. Bu kadar prestijli bir firmanın altında satış yapmak istiyorsanız bunları göze almanız gerekiyor. Bu arada amazon'un politikalarını açık açık suistimal etmediğiniz sürece içeride ne paranız ne de ürününüz kalır.
    Ama kesinlikle yasak olan şeyleri göz göre göre yapmaya çalışırsanız paranıza ve ürününüze el koyar.
  • 24-09-2021, 22:58:59
    #61
    furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseyi silah zoruyla satıcı yapmıyorlar. Bu kadar prestijli bir firmanın altında satış yapmak istiyorsanız bunları göze almanız gerekiyor. Bu arada amazon'un politikalarını açık açık suistimal etmediğiniz sürece içeride ne paranız ne de ürününüz kalır.
    Ama kesinlikle yasak olan şeyleri göz göre göre yapmaya çalışırsanız paranıza ve ürününüze el koyar.
    Silah zoruyla satıcı yapıyorlar diyen mi oldu? Siz Amazon Türkiye avukatımısınız? Yasak olan bir satış varsa baştan ilanı inceleyip satışa koydurmazsın, satıcı hesabını kapatırsın olur biter. İlanı aktif et, satışı yaptır alıcılardan 1 tane olumsuz yorum olmasın, ama git hesabı kapat paraya el koy cevap bile verme.
  • 24-09-2021, 23:11:49
    #62
    10 yıla yakın e-ticaret, pazarlama ve yazılım sektöründe tecrübelerim var bu işten üretim ve e-ticareti entegre edebilen hariç kazananı görmedim bir yerlerden mal almakla aracılıkla pazar yerlerinde kar edildiğinide görmedim. Yurtdışında 39000 dolar çok az bir tutar maliyet, komisyon, vergi ve diğer giderleride düşündüğümüzde kalan tutar dahada azalacak. Daha önce türkiye pazar yerinden birisi ciro paylaşmıştı bende bazı sorular sormuştum aldığınız ürünün maliyeti nedir, depolama, kargolama, iade, pazar yeri komisyonu, gelir vergisi, sarf malzemeleri gibi diğer gider kalemlerini düşünce size ne kalıyor?
  • 24-09-2021, 23:49:44
    #63
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıla yakın e-ticaret, pazarlama ve yazılım sektöründe tecrübelerim var bu işten üretim ve e-ticareti entegre edebilen hariç kazananı görmedim bir yerlerden mal almakla aracılıkla pazar yerlerinde kar edildiğinide görmedim. Yurtdışında 39000 dolar çok az bir tutar maliyet, komisyon, vergi ve diğer giderleride düşündüğümüzde kalan tutar dahada azalacak. Daha önce türkiye pazar yerinden birisi ciro paylaşmıştı bende bazı sorular sormuştum aldığınız ürünün maliyeti nedir, depolama, kargolama, iade, pazar yeri komisyonu, gelir vergisi, sarf malzemeleri gibi diğer gider kalemlerini düşünce size ne kalıyor?
    Benim şu an aylık ciro 45.000 euro, PL yapıyorum %15-20 kar marjı var. Ciro arttıkça gücün artıyor parayı daha kolay çeviriyorsun ve kar marjın da artıyor ama tepetaklak olma şansın da yüksek oluyor. Para batarsa sağlam batar.