NetHunterz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amazon'da 90. günde 350.000 TL ciroya ulaşmak
66
●5.896
- 21-07-2021, 20:33:30Bu da saçma olmuş hocam eksik gönderdiniz yada eksik saydılar ona göre eksik gönderdiğiniz ürün tutarı ve stoğu düşsünler sonuçta insanız eksikte gönderebiliriz fazla da çözülebilecek şeyler bunlar bu tür sorunlar yüzünde girmeye korkuyoruz
- 23-09-2021, 23:56:05İşte hocam öyle "insanız eksik gönderebiliriz" diyemiyorsun. Bırak amerikayı amazon tr de bile şikayetler var. Satıcı satışını yapmış kargoyu göndermiş. Faturayı kesmiş herşey normal. Amazon hesabını kapatmış. İçeride 500 küsür tl kalmış. Hesap kesim gelmiş geçmiş, para yatmamış. Şikayet var a yazmış cevap veren bile yok. Kime nereye şikayet edicen. Adamların satıcı için telefon destek hattı bile yok.AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2021, 23:58:20Demekki amazon satıcıdan çok alıcıyı koruyor, kendi sattığı ürünler de bile geçenler de blender set aldık içinden ölçü kabı kırık çıktı direk %15 ücret iadesi yapıldı hiç bir görsel vs istenmedi eminim ki sağlam olduğu halde hasarlı geldi diye ücret iadesi alanlar olmuşturwinner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2021, 17:47:15Kimseyi silah zoruyla satıcı yapmıyorlar. Bu kadar prestijli bir firmanın altında satış yapmak istiyorsanız bunları göze almanız gerekiyor. Bu arada amazon'un politikalarını açık açık suistimal etmediğiniz sürece içeride ne paranız ne de ürününüz kalır.winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama kesinlikle yasak olan şeyleri göz göre göre yapmaya çalışırsanız paranıza ve ürününüze el koyar. - 24-09-2021, 22:58:59Silah zoruyla satıcı yapıyorlar diyen mi oldu? Siz Amazon Türkiye avukatımısınız? Yasak olan bir satış varsa baştan ilanı inceleyip satışa koydurmazsın, satıcı hesabını kapatırsın olur biter. İlanı aktif et, satışı yaptır alıcılardan 1 tane olumsuz yorum olmasın, ama git hesabı kapat paraya el koy cevap bile verme.furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2021, 23:11:4910 yıla yakın e-ticaret, pazarlama ve yazılım sektöründe tecrübelerim var bu işten üretim ve e-ticareti entegre edebilen hariç kazananı görmedim bir yerlerden mal almakla aracılıkla pazar yerlerinde kar edildiğinide görmedim. Yurtdışında 39000 dolar çok az bir tutar maliyet, komisyon, vergi ve diğer giderleride düşündüğümüzde kalan tutar dahada azalacak. Daha önce türkiye pazar yerinden birisi ciro paylaşmıştı bende bazı sorular sormuştum aldığınız ürünün maliyeti nedir, depolama, kargolama, iade, pazar yeri komisyonu, gelir vergisi, sarf malzemeleri gibi diğer gider kalemlerini düşünce size ne kalıyor?
- 24-09-2021, 23:49:44Benim şu an aylık ciro 45.000 euro, PL yapıyorum %15-20 kar marjı var. Ciro arttıkça gücün artıyor parayı daha kolay çeviriyorsun ve kar marjın da artıyor ama tepetaklak olma şansın da yüksek oluyor. Para batarsa sağlam batar.bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle