Bu da saçma olmuş hocam eksik gönderdiniz yada eksik saydılar ona göre eksik gönderdiğiniz ürün tutarı ve stoğu düşsünler sonuçta insanız eksikte gönderebiliriz fazla da çözülebilecek şeyler bunlar bu tür sorunlar yüzünde girmeye korkuyoruz
İşte hocam öyle "insanız eksik gönderebiliriz" diyemiyorsun. Bırak amerikayı amazon tr de bile şikayetler var. Satıcı satışını yapmış kargoyu göndermiş. Faturayı kesmiş herşey normal. Amazon hesabını kapatmış. İçeride 500 küsür tl kalmış. Hesap kesim gelmiş geçmiş, para yatmamış. Şikayet var a yazmış cevap veren bile yok. Kime nereye şikayet edicen. Adamların satıcı için telefon destek hattı bile yok.