İşte hocam öyle "insanız eksik gönderebiliriz" diyemiyorsun. Bırak amerikayı amazon tr de bile şikayetler var. Satıcı satışını yapmış kargoyu göndermiş. Faturayı kesmiş herşey normal. Amazon hesabını kapatmış. İçeride 500 küsür tl kalmış. Hesap kesim gelmiş geçmiş, para yatmamış. Şikayet var a yazmış cevap veren bile yok. Kime nereye şikayet edicen. Adamların satıcı için telefon destek hattı bile yok.
Demekki amazon satıcıdan çok alıcıyı koruyor, kendi sattığı ürünler de bile geçenler de blender set aldık içinden ölçü kabı kırık çıktı direk %15 ücret iadesi yapıldı hiç bir görsel vs istenmedi eminim ki sağlam olduğu halde hasarlı geldi diye ücret iadesi alanlar olmuştur