bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıla yakın e-ticaret, pazarlama ve yazılım sektöründe tecrübelerim var bu işten üretim ve e-ticareti entegre edebilen hariç kazananı görmedim bir yerlerden mal almakla aracılıkla pazar yerlerinde kar edildiğinide görmedim. Yurtdışında 39000 dolar çok az bir tutar maliyet, komisyon, vergi ve diğer giderleride düşündüğümüzde kalan tutar dahada azalacak. Daha önce türkiye pazar yerinden birisi ciro paylaşmıştı bende bazı sorular sormuştum aldığınız ürünün maliyeti nedir, depolama, kargolama, iade, pazar yeri komisyonu, gelir vergisi, sarf malzemeleri gibi diğer gider kalemlerini düşünce size ne kalıyor?
Benim şu an aylık ciro 45.000 euro, PL yapıyorum %15-20 kar marjı var. Ciro arttıkça gücün artıyor parayı daha kolay çeviriyorsun ve kar marjın da artıyor ama tepetaklak olma şansın da yüksek oluyor. Para batarsa sağlam batar.