4.çeyrekte gönderdiğim 1 parti malda 4 ürün eksik sayıldı kargo statüsü closed olduktan sonra 4 ürünün komisyonlar çıkıp kalan tutarı hesabı eklediler.
Mayıs ayında hesabım kapandı sebep ise aralık ayında eksik ürün için aldığınız parada bize yalan söylediniz ıspatlayın.
40 dolar civarı para almıstım. kanıt olarak fatura konşimento makbuz tüm her şeyi göndermeme rağmen malesef açamıyoruz hesabı.
40 değil 400 dolar kesin açın hesabı o bıkkınlığa geldim artık..
Bu da saçma olmuş hocam eksik gönderdiniz yada eksik saydılar ona göre eksik gönderdiğiniz ürün tutarı ve stoğu düşsünler sonuçta insanız eksikte gönderebiliriz fazla da çözülebilecek şeyler bunlar bu tür sorunlar yüzünde girmeye korkuyoruz