İşte hocam öyle "insanız eksik gönderebiliriz" diyemiyorsun. Bırak amerikayı amazon tr de bile şikayetler var. Satıcı satışını yapmış kargoyu göndermiş. Faturayı kesmiş herşey normal. Amazon hesabını kapatmış. İçeride 500 küsür tl kalmış. Hesap kesim gelmiş geçmiş, para yatmamış. Şikayet var a yazmış cevap veren bile yok. Kime nereye şikayet edicen. Adamların satıcı için telefon destek hattı bile yok.
Kimseyi silah zoruyla satıcı yapmıyorlar. Bu kadar prestijli bir firmanın altında satış yapmak istiyorsanız bunları göze almanız gerekiyor. Bu arada amazon'un politikalarını açık açık suistimal etmediğiniz sürece içeride ne paranız ne de ürününüz kalır.
Ama kesinlikle yasak olan şeyleri göz göre göre yapmaya çalışırsanız paranıza ve ürününüze el koyar.