• 10-07-2021, 07:38:46
    #37
    Sade basic tişört ve pantolon giyiyorum genelde. Boyum 1.93
  • 10-07-2021, 07:52:04
    #38
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    190 boy kanvas ve eşofman giyiyorum.

    O değilde uzun boylular olarak kendinizi uzun hissediyor musunuz? Ben normal bir boyda gibi hissediyorum. Kısa arkadaşlar siz bizleri nasıl görüyorsunuz?
    Zayıf olduğum için boy çok fark ediyor hocam. Yanımda normal biri olunca sanki binanın üstünden bakıyormuş gibi oluyor 😅
  • 10-07-2021, 09:01:00
    #39
    kıyafete harcayacağın para ile spora salonuna yazıl ağırlık kaldır ve kilo al. ben 180 70 kilo olmama rağmen zayıf diyorum kendime
  • 10-07-2021, 09:40:47
    #40
    Benim göz zevkim yok son 1 senedir hatuna bıraktım o yakışanı alıyor ben giyiyorum
  • 10-07-2021, 10:35:25
    #41
    190. Rahat şeyler kolay bulunuyor.
    Ayakkabı gömlek pantolon. Sorun bunlarda. Hanım bakıyor o işlere.
  • 10-07-2021, 11:27:06
    #42
    Hocam 1.72 boyunda 66 kiloyum senin kiyafete degil kiloya ihtiyacin var bence bende 56 60 kilo falandim aciktikca yedim kilo alabildim normalde acikinca yemezdim
  • 10-07-2021, 11:47:01
    #43
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1.72 boyunda 66 kiloyum senin kiyafete degil kiloya ihtiyacin var bence bende 56 60 kilo falandim aciktikca yedim kilo alabildim normalde acikinca yemezdim
    Aynen öyleymiş hocam Kilo almak için çalışmalara başladım
  • 10-07-2021, 11:53:16
    #44
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyleymiş hocam Kilo almak için çalışmalara başladım
    hocam ben sizin kadar uzun değilim daha bi fırın ekmek yemem lazım ama kilo kısmında benden sorabilrisin. bir buçuk ayda tam 7 kilo aldım (yaşıma göre zayıfdım) öğünlerini yerinde ye, öğün aralarında atıştırmalık ye sonuç müqemmel olur
  • 10-07-2021, 12:09:22
    #45
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben sizin kadar uzun değilim daha bi fırın ekmek yemem lazım ama kilo kısmında benden sorabilrisin. bir buçuk ayda tam 7 kilo aldım (yaşıma göre zayıfdım) öğünlerini yerinde ye, öğün aralarında atıştırmalık ye sonuç müqemmel olur
    Benim senden çok daha hızlı kilo almam lazım

    öğünleri 5'e çıkardım, bol karbonhidrat besleniyorum. Umarım istediğim kiloya ulaşırım