190 boy kanvas ve eşofman giyiyorum.
O değilde uzun boylular olarak kendinizi uzun hissediyor musunuz?

Ben normal bir boyda gibi hissediyorum. Kısa arkadaşlar siz bizleri nasıl görüyorsunuz?
Zayıf olduğum için boy çok fark ediyor hocam. Yanımda normal biri olunca sanki binanın üstünden bakıyormuş gibi oluyor 😅