Aynen öyleymiş hocam

Kilo almak için çalışmalara başladım
hocam ben sizin kadar uzun değilim daha bi fırın ekmek yemem lazım

ama kilo kısmında benden sorabilrisin. bir buçuk ayda tam 7 kilo aldım (yaşıma göre zayıfdım) öğünlerini yerinde ye, öğün aralarında atıştırmalık ye sonuç müqemmel olur