EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyleymiş hocam Kilo almak için çalışmalara başladım
hocam ben sizin kadar uzun değilim daha bi fırın ekmek yemem lazım ama kilo kısmında benden sorabilrisin. bir buçuk ayda tam 7 kilo aldım (yaşıma göre zayıfdım) öğünlerini yerinde ye, öğün aralarında atıştırmalık ye sonuç müqemmel olur