hocam ben sizin kadar uzun değilim daha bi fırın ekmek yemem lazım

ama kilo kısmında benden sorabilrisin. bir buçuk ayda tam 7 kilo aldım (yaşıma göre zayıfdım) öğünlerini yerinde ye, öğün aralarında atıştırmalık ye sonuç müqemmel olur
Benim senden çok daha hızlı kilo almam lazım
öğünleri 5'e çıkardım, bol karbonhidrat besleniyorum. Umarım istediğim kiloya ulaşırım