• 29-05-2021, 03:30:40
    #37
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel konu ama ırakta yaşanılmaz, taşınmayı düşünen varsa, hergün bomba patlıyor, ucuza ürün almak için orda yaşamaya değmez ama dediklerinize çok hak verdim
    Hocam Irak'ın birçok bölgesinde durum dediğiniz gibi ama kuzey ırak bölgesinde çok nadir yaşanıyor o olaylar.
  • 29-05-2021, 10:16:13
    #38
    Rare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece hayal olarak görmeyiniz bence hocam. Ben bu başlıkları 100 tanede olsa gereksiz görmüyorum. Tatlı dille bir tepki olarak görün sisteme. Vergi sistemi çürük çünkü. İnsanlar biliyor, insan sıkılıyor gibi şeylerle bu konuları geçiştirip gereksiz bi konuymuş gibi görmeniz başta sizde olmak üzere herkese daha çok zarar verir.

    iyi forumlar.
    5yıl önce lisedeyken bakardık arkadaşlarda bu arabalara yurtdışında şu fiyat diye o günden bugune ne değişti dolar 3 ken 8.5 oldu vergiler daha çok arttırıldı karamsarlığa düşürüyor insanı sisteme herkesin tepkisi var ama olumlu bi değişim yok
  • 29-05-2021, 10:18:54
    #39
    Türkiye alım gücünün sıfıra yakın.
    Burada ise hayal gücü.
  • 29-05-2021, 10:21:13
    #40
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gereksiz bulduğunuz konuların bir listesini çıkarın da yönetim o konulara ambargo uygulasın en temizi böyle olur. Bu nasıl mantıktır ya gereksiz buluyorum iyi o zaman açmayalım.

    Karamsarlık nedeniyle böyle dediğinizi belirtmişsiniz karamsarlık iyidir karamsarlık olmadan düzeltecek çözümler çıkmaz ortaya. Siz hiç güllük gülistanlık bir yerde sistemin düzeltilmeye çalışıldığını gördünüz mü ?
    Ben daha gencim 22yaşındayım karamsarlık bana iyi gelmiyor hocam, gereksiz buluyorum derken aslında demek istediğim forumdaki herkesin bu konunun farkında olduğunu düşünüyorum yani konu gereksiz değil yanlış anlaşıldım orda herkesin bildiği bi konuyu açmaktan bahsettim
  • 29-05-2021, 10:21:29
    #41
    Ucuz diye bir kavram Türkiye de yok artık.

    Düşünsene 1.500₺'ye gaming pc diziyorsun
  • 29-05-2021, 10:33:04
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Vergi konusunu bırak ülke bütünlügü bile orman kanunları her gün en az 6tane silahli hava aracı havalanıyor ülkede birazda bu problemlerin getirdigi iç karısıklıktan dolayı elverişli oldu
  • 30-05-2021, 12:25:21
    #43
    Türkiye'de maaşlı çalışanın vergi yükü %43.
    Yani ortalama 5,5 ay devlet için çalışıyor.
    Haziranın ortasına kadar devlet için çalışmaya devam , kaldı 15 gün
    Yanarım yanarım parayla millete din öğretenler, bu vergilerden asgari ücretlinin 2 katı maaş alıyor ona yanarım.