• 28-05-2021, 17:25:16
    #10
    kuzey ırak kürt devletinde devlet vergi almıyor hatta bu yüzden bazı ürünler amerikadan fiyatından bile daha ucuz her sene iphonemi ıraktan yeniletiyorum mutluyum xD
  • 28-05-2021, 17:26:57
    #11
    Sitedeki arabların videolarını çeken türk var youtubede
    https://youtu.be/7AB-vCPzPbY
  • 28-05-2021, 17:33:12
    #12
    şşşş dolar 8.58
  • 28-05-2021, 17:34:38
    #13
    amerikan sömürgesi gayet normal fiyatlar abd den alınan araçlara vergi falanda çok az olur büyük ihtimal.
  • 28-05-2021, 17:35:57
    #14
    ayağımı yerden kessin yeter ne gerek var böyle şeylere
  • 28-05-2021, 18:08:27
    #15
    Başlığa neden ₺ yazdınız
  • 28-05-2021, 18:47:52
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam fiyat guzel olsada o bolgede 25 bin dolari bulmak kolay degil yani asgari ucreti 3000 dolar olarak dusunmeyin
  • 28-05-2021, 19:26:28
    #18
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlığa neden ₺ yazdınız
    Neden ₺ yazdım...

    Konunun içeriğini okumadınız sanırım. Okusaydınız bu soruyu soracağınızı düşünmüyorum hocam yine de açıklayayım..

    Kuzey Irak'ta çalışanlar dolar ile maaş alıyorlar. Dolar ile alım yapıyorlar. Araba 25.500 $

    Türkiye'de biz ₺ ile çalışıyoruz ₺ ile alım yapıyoruz.

    Yani birim hesabı yüzünden...

    Hayal ettim, düşündüm diyorum. Ülkemizde çalışıyorum ve cebimde topladığım 25.500 ₺'ye bu arabaya aldığımı düşünüyorum. 2 dakikalığına da olsa hayaliyle mutlu oldum diyorum.

    excelion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyat guzel olsada o bolgede 25 bin dolari bulmak kolay degil yani asgari ucreti 3000 dolar olarak dusunmeyin
    Hocam o bölgeye çok yakın bir yerde yaşıyorum.

    Eniştem, komşularım birçok arkadaşım o bölgede çalışıyorlar.

    Eniştemin maaşı 2.700 $ ve sadece elektrik teknisyeni...

    Komşumun cocugu 10 gündür gelmiş izne... Kendisi dişçide yan eleman olarak çalışıyor. Toyota supra ile geldi. Gitmeden önce ailesinin durumu iyi değildi. Şimdilerde ise bayağı iyi. Maaşını bilmiyorum ama bildiğim şey şu. O çocuk Türkiye'de olsaydı Toyota Supra'ya binmek değil kapısını açamazdı.