• 28-05-2021, 19:28:37
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam gidin yasamayi deneyin orda o zaman ne diyeyim 2000 dolarda maas guzel para size belki daha cok verirler
  • 28-05-2021, 19:32:57
    #20
    excelion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gidin yasamayi deneyin orda o zaman ne diyeyim 2000 dolarda maas guzel para size belki daha cok verirler
    Mesele gidip gitmemek mi? Yani konuda anlattığım bu değildi ama neyse sıkıntı yok iyi forumlar
  • 28-05-2021, 19:38:46
    #21
    1994 model Toyota supraysa süper işi biliyor derim yenilerini sevmiyorum
  • 28-05-2021, 19:50:57
    #22
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden ₺ yazdım...

    Konunun içeriğini okumadınız sanırım. Okusaydınız bu soruyu soracağınızı düşünmüyorum hocam yine de açıklayayım..

    Kuzey Irak'ta çalışanlar dolar ile maaş alıyorlar. Dolar ile alım yapıyorlar. Araba 25.500 $

    Türkiye'de biz ₺ ile çalışıyoruz ₺ ile alım yapıyoruz.

    Yani birim hesabı yüzünden...

    Hayal ettim, düşündüm diyorum. Ülkemizde çalışıyorum ve cebimde topladığım 25.500 ₺'ye bu arabaya aldığımı düşünüyorum. 2 dakikalığına da olsa hayaliyle mutlu oldum diyorum.



    Hocam o bölgeye çok yakın bir yerde yaşıyorum.

    Eniştem, komşularım birçok arkadaşım o bölgede çalışıyorlar.

    Eniştemin maaşı 2.700 $ ve sadece elektrik teknisyeni...

    Komşumun cocugu 10 gündür gelmiş izne... Kendisi dişçide yan eleman olarak çalışıyor. Toyota supra ile geldi. Gitmeden önce ailesinin durumu iyi değildi. Şimdilerde ise bayağı iyi. Maaşını bilmiyorum ama bildiğim şey şu. O çocuk Türkiye'de olsaydı Toyota Supra'ya binmek değil kapısını açamazdı.
    Hayal için yazdınız yani bukadar uzun yazmanıza gerek yoktu, paramızın değeri yok herkes farkında bu gibi konuları gereksiz buluyorum
  • 28-05-2021, 20:06:53
    #23
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayal için yazdınız yani bukadar uzun yazmanıza gerek yoktu, paramızın değeri yok herkes farkında bu gibi konuları gereksiz buluyorum
    Burası off-topic,

    Kendimi bu kadar kelimeyle anlatabildiğime inanıyorum.

    Konu paramızın değersizliği de değil.

    Çünkü bu arabayı burada alamayışımın sebebi paramın değersiz oluşuyla alakalı değil.

    Konu ben bu arabadan alırken 3 tane daha bu araba parasını vergi olarak vermem.

    25,500 dolar şu anda ülkemizde 218k para. Vergisiyle beraber 250k olsa rahatlıkla alınabilir bir araba olur.

    Siz her seferinde konuyu alakasız bir yerden tutuyorsunuz hocam.

    Son olarak konuların gerekliliği veya gereksizliği konusunda herhangi bir yetki mercii olmadıgınız gibi böyle bir yetkiye sahip olmak istiyorsanız forumda moderatörlük başvurusu yapabilirsiniz. Mod olunca gereksiz görüp silme işlemi yaparsınız. Çok ilginç yani.
  • 28-05-2021, 20:12:22
    #24
    Hayır arkadaş dolar dolar diyenler var ulan x8 yapsak bile buradan ucuz oluyor
  • 28-05-2021, 20:20:40
    #25
    Vay be Irak'da savaş yok muydu ya iyiymiş fiyatlar.
  • 28-05-2021, 20:20:44
    #26
    Fiyata değil alım gücüne bakmak lazım.
  • 28-05-2021, 20:23:52
    #27
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası off-topic,

    Kendimi bu kadar kelimeyle anlatabildiğime inanıyorum.

    Konu paramızın değersizliği de değil.

    Çünkü bu arabayı burada alamayışımın sebebi paramın değersiz oluşuyla alakalı değil.

    Konu ben bu arabadan alırken 3 tane daha bu araba parasını vergi olarak vermem.

    25,500 dolar şu anda ülkemizde 218k para. Vergisiyle beraber 250k olsa rahatlıkla alınabilir bir araba olur.

    Siz her seferinde konuyu alakasız bir yerden tutuyorsunuz hocam.

    Son olarak konuların gerekliliği veya gereksizliği konusunda herhangi bir yetki mercii olmadıgınız gibi böyle bir yetkiye sahip olmak istiyorsanız forumda moderatörlük başvurusu yapabilirsiniz. Mod olunca gereksiz görüp silme işlemi yaparsınız. Çok ilginç yani.
    Konuyu farkli yere cekmiyorum 3tane devlete alıyorsan teoride yine senin elindeki parayla bişey alamıyorsun bundan bende memnun değilim, gereksiz görmemin sebebi insanları umutsuzluğa sürüklemeniz amerikada 10bin turkiyede 100bin birim karşılaştırmalarını görmekten sıkıldım ben de memnun değilim ülkemden ama burda bunu defalarca belirtseniz ne değişicek, görüş belirttim niye bu kadar tepki verdiniz ayrıca modlar keyfine göre konu silmiyor.