gülüyorum sadece yeni vergi düzenlemesi yapıldı ÖTV den ÖTV alınacaktı sanırım
TRT yi asla izlemiyorum evlendikten sonra nedeni haksız yere milletten TRT payı alınması. dizi çekiliyor o paralar buralara gidiyor tabi çerez parası sadece oyunculara gider kalan büyük para başlara gider.
Bildiğiniz demir, inşaatlarda kullanılan 1 ayda nasıl %50 artar onu araştıralım. Aracımı 1,5 yıl önce 50k ya aldım satmak istersem 100 bin TL idi geçen ay yine zam yaptım 110 bin TL yaptım. Bugün benzin almaya gittim normalde 7,34 TL olan benzin, sistem düzeni yenilendiği için 8,05 TL den alınca bugün ilanı güncelledim 115 bin TL. Aracın satılıp satılması da umrumda değil zira işime yarıyor. Ancak kalkıpta 115 bin TL lik aracı kim 100 bin TL ye verirse o insanın aklından şüphe duyarım.
Irak'ta 2019 Dodge Challanger 25.500 ₺
42
●1.762
- 29-05-2021, 00:12:03Hocam gereksiz bulduğunuz konuların bir listesini çıkarın da yönetim o konulara ambargo uygulasın en temizi böyle olur. Bu nasıl mantıktır ya gereksiz buluyorum iyi o zaman açmayalım.laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karamsarlık nedeniyle böyle dediğinizi belirtmişsiniz karamsarlık iyidir karamsarlık olmadan düzeltecek çözümler çıkmaz ortaya. Siz hiç güllük gülistanlık bir yerde sistemin düzeltilmeye çalışıldığını gördünüz mü ? - 29-05-2021, 00:27:39
- 29-05-2021, 00:28:48Fiyat olmayanlar arayıp fiyatını öğrenin, teklif alın gibisindensisore744 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2021, 00:47:58laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece hayal olarak görmeyiniz bence hocam. Ben bu başlıkları 100 tanede olsa gereksiz görmüyorum. Tatlı dille bir tepki olarak görün sisteme. Vergi sistemi çürük çünkü. İnsanlar biliyor, insan sıkılıyor gibi şeylerle bu konuları geçiştirip gereksiz bi konuymuş gibi görmeniz başta sizde olmak üzere herkese daha çok zarar verir.
iyi forumlar. - 29-05-2021, 01:20:44Stay Magz teması hocam satışta olan bir tema. 100 TL gibi bir ücrete satın almıştım.zafer84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2021, 03:29:12İŞİD arabası toyota hilux hocam, ford kullanmazlarsisore744 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle