Hayal için yazdınız yani bukadar uzun yazmanıza gerek yoktu, paramızın değeri yok herkes farkında bu gibi konuları gereksiz buluyorum
Hocam gereksiz bulduğunuz konuların bir listesini çıkarın da yönetim o konulara ambargo uygulasın en temizi böyle olur. Bu nasıl mantıktır ya gereksiz buluyorum iyi o zaman açmayalım.
Karamsarlık nedeniyle böyle dediğinizi belirtmişsiniz karamsarlık iyidir karamsarlık olmadan düzeltecek çözümler çıkmaz ortaya. Siz hiç güllük gülistanlık bir yerde sistemin düzeltilmeye çalışıldığını gördünüz mü ?