Konuyu farkli yere cekmiyorum 3tane devlete alıyorsan teoride yine senin elindeki parayla bişey alamıyorsun bundan bende memnun değilim, gereksiz görmemin sebebi insanları umutsuzluğa sürüklemeniz amerikada 10bin turkiyede 100bin birim karşılaştırmalarını görmekten sıkıldım ben de memnun değilim ülkemden ama burda bunu defalarca belirtseniz ne değişicek, görüş belirttim niye bu kadar tepki verdiniz ayrıca modlar keyfine göre konu silmiyor.
Sadece hayal olarak görmeyiniz bence hocam. Ben bu başlıkları 100 tanede olsa gereksiz görmüyorum. Tatlı dille bir tepki olarak görün sisteme. Vergi sistemi çürük çünkü. İnsanlar biliyor, insan sıkılıyor gibi şeylerle bu konuları geçiştirip gereksiz bi konuymuş gibi görmeniz başta sizde olmak üzere herkese daha çok zarar verir.
iyi forumlar.