DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası off-topic,

Kendimi bu kadar kelimeyle anlatabildiğime inanıyorum.

Konu paramızın değersizliği de değil.

Çünkü bu arabayı burada alamayışımın sebebi paramın değersiz oluşuyla alakalı değil.

Konu ben bu arabadan alırken 3 tane daha bu araba parasını vergi olarak vermem.

25,500 dolar şu anda ülkemizde 218k para. Vergisiyle beraber 250k olsa rahatlıkla alınabilir bir araba olur.

Siz her seferinde konuyu alakasız bir yerden tutuyorsunuz hocam.

Son olarak konuların gerekliliği veya gereksizliği konusunda herhangi bir yetki mercii olmadıgınız gibi böyle bir yetkiye sahip olmak istiyorsanız forumda moderatörlük başvurusu yapabilirsiniz. Mod olunca gereksiz görüp silme işlemi yaparsınız. Çok ilginç yani.
Konuyu farkli yere cekmiyorum 3tane devlete alıyorsan teoride yine senin elindeki parayla bişey alamıyorsun bundan bende memnun değilim, gereksiz görmemin sebebi insanları umutsuzluğa sürüklemeniz amerikada 10bin turkiyede 100bin birim karşılaştırmalarını görmekten sıkıldım ben de memnun değilim ülkemden ama burda bunu defalarca belirtseniz ne değişicek, görüş belirttim niye bu kadar tepki verdiniz ayrıca modlar keyfine göre konu silmiyor.