Hayal için yazdınız yani bukadar uzun yazmanıza gerek yoktu, paramızın değeri yok herkes farkında bu gibi konuları gereksiz buluyorum
Burası off-topic,
Kendimi bu kadar kelimeyle anlatabildiğime inanıyorum.
Konu paramızın değersizliği de değil.
Çünkü bu arabayı burada alamayışımın sebebi paramın değersiz oluşuyla alakalı değil.
Konu ben bu arabadan alırken 3 tane daha bu araba parasını vergi olarak vermem.
25,500 dolar şu anda ülkemizde 218k para. Vergisiyle beraber 250k olsa rahatlıkla alınabilir bir araba olur.
Siz her seferinde konuyu alakasız bir yerden tutuyorsunuz hocam.
Son olarak konuların gerekliliği veya gereksizliği konusunda herhangi bir yetki mercii olmadıgınız gibi böyle bir yetkiye sahip olmak istiyorsanız forumda moderatörlük başvurusu yapabilirsiniz. Mod olunca gereksiz görüp silme işlemi yaparsınız. Çok ilginç yani.