laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlığa neden ₺ yazdınız
Neden ₺ yazdım...

Konunun içeriğini okumadınız sanırım. Okusaydınız bu soruyu soracağınızı düşünmüyorum hocam yine de açıklayayım..

Kuzey Irak'ta çalışanlar dolar ile maaş alıyorlar. Dolar ile alım yapıyorlar. Araba 25.500 $

Türkiye'de biz ₺ ile çalışıyoruz ₺ ile alım yapıyoruz.

Yani birim hesabı yüzünden...

Hayal ettim, düşündüm diyorum. Ülkemizde çalışıyorum ve cebimde topladığım 25.500 ₺'ye bu arabaya aldığımı düşünüyorum. 2 dakikalığına da olsa hayaliyle mutlu oldum diyorum.

excelion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fiyat guzel olsada o bolgede 25 bin dolari bulmak kolay degil yani asgari ucreti 3000 dolar olarak dusunmeyin
Hocam o bölgeye çok yakın bir yerde yaşıyorum.

Eniştem, komşularım birçok arkadaşım o bölgede çalışıyorlar.

Eniştemin maaşı 2.700 $ ve sadece elektrik teknisyeni...

Komşumun cocugu 10 gündür gelmiş izne... Kendisi dişçide yan eleman olarak çalışıyor. Toyota supra ile geldi. Gitmeden önce ailesinin durumu iyi değildi. Şimdilerde ise bayağı iyi. Maaşını bilmiyorum ama bildiğim şey şu. O çocuk Türkiye'de olsaydı Toyota Supra'ya binmek değil kapısını açamazdı.