ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gereksiz bulduğunuz konuların bir listesini çıkarın da yönetim o konulara ambargo uygulasın en temizi böyle olur. Bu nasıl mantıktır ya gereksiz buluyorum iyi o zaman açmayalım.

Karamsarlık nedeniyle böyle dediğinizi belirtmişsiniz karamsarlık iyidir karamsarlık olmadan düzeltecek çözümler çıkmaz ortaya. Siz hiç güllük gülistanlık bir yerde sistemin düzeltilmeye çalışıldığını gördünüz mü ?
Ben daha gencim 22yaşındayım karamsarlık bana iyi gelmiyor hocam, gereksiz buluyorum derken aslında demek istediğim forumdaki herkesin bu konunun farkında olduğunu düşünüyorum yani konu gereksiz değil yanlış anlaşıldım orda herkesin bildiği bi konuyu açmaktan bahsettim