Rare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece hayal olarak görmeyiniz bence hocam. Ben bu başlıkları 100 tanede olsa gereksiz görmüyorum. Tatlı dille bir tepki olarak görün sisteme. Vergi sistemi çürük çünkü. İnsanlar biliyor, insan sıkılıyor gibi şeylerle bu konuları geçiştirip gereksiz bi konuymuş gibi görmeniz başta sizde olmak üzere herkese daha çok zarar verir.

iyi forumlar.
5yıl önce lisedeyken bakardık arkadaşlarda bu arabalara yurtdışında şu fiyat diye o günden bugune ne değişti dolar 3 ken 8.5 oldu vergiler daha çok arttırıldı karamsarlığa düşürüyor insanı sisteme herkesin tepkisi var ama olumlu bi değişim yok