• 28-05-2021, 01:22:40
    #1
    Merhabalar daha önce forumdan bir arkadaşa ticaret yaptığı için sevdiğim için üyelik hediye etmek istemiştim(kendisine söylesem kabul etmezdi) bunun için Coşkun beye mesaj atmıştım sağolsun yardımcı oldu halletti, çekiliş konusunda da sağolsun @Berkay; hocam yardımcı oldu halledildi. Forumda ufak ticaretler yapıp üyelik parası veremeyen bir çok öğrenci arkadaşlar var üyelik satın alımlarında aynı şekilde bir başka üye ismine hediye olarak satın alma gibi birşey olabilir mi
  • 28-05-2021, 01:23:43
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Sıkça rastlanan bir durum olmadığından ilgili kişilere iletirseniz dediğiniz gibi ulaştırılıyor.
  • 28-05-2021, 01:24:02
    #3
    Mümkün olsa keşke
  • 28-05-2021, 01:26:35
    #4
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkça rastlanan bir durum olmadığından ilgili kişilere iletirseniz dediğiniz gibi ulaştırılıyor.
    evet ulaştırılıyor o konuda sıkıntı yok hocam, ama böyle birşey olursa eminim bir çok kişi forumda bu tarz iyilikler yapacaktır.
  • 28-05-2021, 01:38:01
    #5
    fâni editör.
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar daha önce forumdan bir arkadaşa ticaret yaptığı için sevdiğim için üyelik hediye etmek istemiştim(kendisine söylesem kabul etmezdi) bunun için Coşkun beye mesaj atmıştım sağolsun yardımcı oldu halletti, çekiliş konusunda da sağolsun @Berkay; hocam yardımcı oldu halledildi. Forumda ufak ticaretler yapıp üyelik parası veremeyen bir çok öğrenci arkadaşlar var üyelik satın alımlarında aynı şekilde bir başka üye ismine hediye olarak satın alma gibi birşey olabilir mi
    Hocam bende 3 arkadaşa çekiliş ile üyelik hediye etmiştim. Panelde özellik olsa 1dkda alınacak üyeliği 2 ayda anca alabildik😁 hediye olunca manuel işlem gerekiyor
  • 28-05-2021, 01:39:33
    #6
    Mantıklı ve güzel bir düşünce +1
  • 28-05-2021, 01:43:22
    #7
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende 3 arkadaşa çekiliş ile üyelik hediye etmiştim. Panelde özellik olsa 1dkda alınacak üyeliği 2 ayda anca alabildik😁 hediye olunca manuel işlem gerekiyor
    çoğu kişi bu sebeple Coşkun beyi rahatsız bile etmek istemez ama panelde olsa 1dklık iş
  • 28-05-2021, 01:50:50
    #8
    Danışman
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkça rastlanan bir durum olmadığından ilgili kişilere iletirseniz dediğiniz gibi ulaştırılıyor.
    Bizimde hediye talebimiz olmuştu. 3 hafta falan bekledik almak için mümkün olmadı. Yapılamadı maalesef. En azından bu işlerle ilgilenecek sabit bir mod olsa herkes ona yazsa gayet işe yarayabilir. @Bip; hocama sormak lazım kendisinin bu gibi durumlar için yaratıcı fikirleri oluyor
  • 28-05-2021, 02:02:23
    #9
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimde hediye talebimiz olmuştu. 3 hafta falan bekledik almak için mümkün olmadı. Yapılamadı maalesef. En azından bu işlerle ilgilenecek sabit bir mod olsa herkes ona yazsa gayet işe yarayabilir. @Bip; hocama sormak lazım kendisinin bu gibi durumlar için yaratıcı fikirleri oluyor
    Değerlendirelim bu durumu. Bir açıdan iyi bir açıdan kötü. İyi açıyı biliyoruz. Kötü senaryo ise şöyle. Kategori kurallarınca yardım ve bağış gibi talepler yasak. Bu özelliğin gelmesiyle suistimal edilmeye çalışılması daha hızlı olur. Mesela bir üye bu şekilde bir konu açar:

    "Premium üyelik almak istiyorum fakat param yok."

    Bu şekilde konu açmak normalde yasak. Moderatörler bu konuyu görüp kaldırana kadar o üyeye birileri hızla premium üyelik almış olabilir. Hatta daha da ötesi aynı anda birkaç kişi birden de almış olabilir. Normalde açtığı bu talep konusu kategori kurallarımızca uzun ban sebebi. Ben sizden daha çok yardım etmek isterim ama kimin gerçekten ihtiyaç sahibi olduğunu kimin suistimal etmeye çalıştığını bilemeyiz.

    Şimdi diyeceksiniz ki suistimal eden manuel edildiği şekilde de eder. Elbette orası düşününce öyle ama manuel işlemler biraz daha uzun sürdüğü için üyenin o şekilde açtığı konu silindiğinde premium hediye edecek kişi diyecek ki tamam demekki sakıncalı bir durum vardı. Öbür türlü hızlı senaryoda biz bunları konuşamadan üye amacına ulaşmış olabilecektir...

    Benim düşüncem böyle, yine de başka fikriniz varsa tartışabiliriz elbette. Duruma göre değerlendirilir.