BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkça rastlanan bir durum olmadığından ilgili kişilere iletirseniz dediğiniz gibi ulaştırılıyor.
Bizimde hediye talebimiz olmuştu. 3 hafta falan bekledik almak için mümkün olmadı. Yapılamadı maalesef. En azından bu işlerle ilgilenecek sabit bir mod olsa herkes ona yazsa gayet işe yarayabilir. @Bip; hocama sormak lazım kendisinin bu gibi durumlar için yaratıcı fikirleri oluyor