Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
22
●521
böyle bir kolaylık olabilirse eğer hem bu işlerin kolaylığı hem kendince gönlünden hediye etmek isteyen arkadaşlar için çok iyi olur. Bizimkisi sadece bir öneri olursa hoş olur olmazsa da kaldığı yerden devam.
demek istediğim toplum olarak her şeye bir kötü senaryo kılıfı giydirebiliyoruz. Olay aslında çok net suistimal edilebilecek birşey ise eden kişiler gerekli cezasını alır forumda onlarca moderetör var böyle bir konu açılsa report edilse max 2 saate bir mod zaten görüyor gerekli işlemi yapıyor. Bu tarz konularda iyilik yapılmayacağını bu konu üzerinden bir kere daha anlamış olduk. Suç kimsenin değil hepimizin her konuda herşeyde hep olumsuz yanlarını düşünüyoruz, düşünmemeliyiz..