• 28-05-2021, 21:36:56
    #19
    Suistimal edilmediği müddetçe böyle bir özelliğin olması güzel olurdu evet
  • 28-05-2021, 22:27:22
    #20
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size kimse yeni üyeleri temsil ediyorsunuz demedi hocam zaten, bu konuda bile bir tane değil onlarca kötü senaryo türetilebilir ama iyi senaryo sadece bir tane demek istediğim toplum olarak her şeye bir kötü senaryo kılıfı giydirebiliyoruz. Olay aslında çok net suistimal edilebilecek birşey ise eden kişiler gerekli cezasını alır forumda onlarca moderetör var böyle bir konu açılsa report edilse max 2 saate bir mod zaten görüyor gerekli işlemi yapıyor. Bu tarz konularda iyilik yapılmayacağını bu konu üzerinden bir kere daha anlamış olduk. Suç kimsenin değil hepimizin her konuda herşeyde hep olumsuz yanlarını düşünüyoruz, düşünmemeliyiz..
    Haklısınız o taraftan hIç düşünmemiştim sağ olun. 😅
  • 29-05-2021, 00:58:21
    #21
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alternatif olarak o kisiye ucretini gonderebilir o kiside uyeligi alabilir
    Hediye olacağından dolayı (yani tahminimce hediyeyi alacak kisinin durumu olmayacagi icin) parayi aldigi gibi, farklı ihtiyaçları olduğu ve olacağı için bence alternatif değil. Şöyle bir düşünceye kapılabilir: Bu parayla Premium üyelik almak yerine ihtiyaçlarım için harcasam daha iyi olmaz mı?* gibi bir soru da sorabilir veya düşüncesine kapılabilir. Hiç gerek yok
  • 29-05-2021, 01:00:26
    #22
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediye olacağından dolayı (yani tahminimce hediyeyi alacak kisinin durumu olmayacagi icin) parayi aldigi veya aldigi gibi, farklı ihtiyaçları olduğu ve olacağı için bence alternatif değil. Şöyle bir düşünceye kapılabilir: Bu parayla Premium üyelik almak yerine ihtiyaçlarım için harcasam daha iyi olmaz mı?* gibi bir soru da sorabilir veya düşüncesine kapılabilir. Hiç gerek yok
    Biliyorum hocam kendinede harcayabilecegini. Suan hediye kart olmadigi icin soyledim.
  • 29-05-2021, 01:06:26
    #23
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediye olacağından dolayı (yani tahminimce hediyeyi alacak kisinin durumu olmayacagi icin) parayi aldigi veya aldigi gibi, farklı ihtiyaçları olduğu ve olacağı için bence alternatif değil. Şöyle bir düşünceye kapılabilir: Bu parayla Premium üyelik almak yerine ihtiyaçlarım için harcasam daha iyi olmaz mı?* gibi bir soru da sorabilir veya düşüncesine kapılabilir. Hiç gerek yok
    O boyutuda var tabi, forumdan sevdiğim bir kardeşime üyelik hediye etmek istemiştim parasını göndereyim al desem çok doğru olmuyor, ama bu şekilde hediye olarak gönderdiğinde biraz daha ılımlı oluyor coskun beye bir kere mesaj attım halletti sağolsun bir kere daha attım gördü sanırım unuttu bunlarda gayet normal zaten, rahatsızlık vermek için bir daha mesaj atmadım bende bir çok kişide bu ve buna benzer sebeplerden rahatsız etmek istemiyor etse bile süre uzayabiliyor

    Premium üyelik sorumlusu @Berkay; hocam bu konu ile ilgili Coşkun beye bi öneri sunabilir belki.