Premium üyelik ile ilgili bir öneri.
22
●523
- 28-05-2021, 22:27:22Haklısınız o taraftan hIç düşünmemiştim sağ olun. 😅ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2021, 00:58:21Hediye olacağından dolayı (yani tahminimce hediyeyi alacak kisinin durumu olmayacagi icin) parayi aldigi gibi, farklı ihtiyaçları olduğu ve olacağı için bence alternatif değil. Şöyle bir düşünceye kapılabilir: Bu parayla Premium üyelik almak yerine ihtiyaçlarım için harcasam daha iyi olmaz mı?* gibi bir soru da sorabilir veya düşüncesine kapılabilir. Hiç gerek yokbilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2021, 01:00:26Biliyorum hocam kendinede harcayabilecegini. Suan hediye kart olmadigi icin soyledim.EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2021, 01:06:26O boyutuda var tabi, forumdan sevdiğim bir kardeşime üyelik hediye etmek istemiştim parasını göndereyim al desem çok doğru olmuyor, ama bu şekilde hediye olarak gönderdiğinde biraz daha ılımlı oluyorEmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
coskun beye bir kere mesaj attım halletti sağolsun bir kere daha attım gördü sanırım unuttu bunlarda gayet normal zaten, rahatsızlık vermek için bir daha mesaj atmadım bende bir çok kişide bu ve buna benzer sebeplerden rahatsız etmek istemiyor etse bile süre uzayabiliyor
Premium üyelik sorumlusu @Berkay; hocam bu konu ile ilgili Coşkun beye bi öneri sunabilir belki.