EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hediye olacağından dolayı (yani tahminimce hediyeyi alacak kisinin durumu olmayacagi icin) parayi aldigi veya aldigi gibi, farklı ihtiyaçları olduğu ve olacağı için bence alternatif değil. Şöyle bir düşünceye kapılabilir: Bu parayla Premium üyelik almak yerine ihtiyaçlarım için harcasam daha iyi olmaz mı?* gibi bir soru da sorabilir veya düşüncesine kapılabilir. Hiç gerek yok
Biliyorum hocam kendinede harcayabilecegini. Suan hediye kart olmadigi icin soyledim.