Hediye olacağından dolayı (yani tahminimce hediyeyi alacak kisinin durumu olmayacagi icin) parayi aldigi veya aldigi gibi, farklı ihtiyaçları olduğu ve olacağı için bence alternatif değil. Şöyle bir düşünceye kapılabilir:
Bu parayla Premium üyelik almak yerine ihtiyaçlarım için harcasam daha iyi olmaz mı?* gibi bir soru da sorabilir veya düşüncesine kapılabilir. Hiç gerek yok
Biliyorum hocam kendinede harcayabilecegini. Suan hediye kart olmadigi icin soyledim.