Hediye olacağından dolayı (yani tahminimce hediyeyi alacak kisinin durumu olmayacagi icin) parayi aldigi veya aldigi gibi, farklı ihtiyaçları olduğu ve olacağı için bence alternatif değil. Şöyle bir düşünceye kapılabilir:
Bu parayla Premium üyelik almak yerine ihtiyaçlarım için harcasam daha iyi olmaz mı?* gibi bir soru da sorabilir veya düşüncesine kapılabilir. Hiç gerek yok
O boyutuda var tabi, forumdan sevdiğim bir kardeşime üyelik hediye etmek istemiştim parasını göndereyim al desem çok doğru olmuyor, ama bu şekilde hediye olarak gönderdiğinde biraz daha ılımlı oluyor

coskun beye bir kere mesaj attım halletti sağolsun bir kere daha attım gördü sanırım unuttu bunlarda gayet normal zaten, rahatsızlık vermek için bir daha mesaj atmadım bende bir çok kişide bu ve buna benzer sebeplerden rahatsız etmek istemiyor etse bile süre uzayabiliyor
Premium üyelik sorumlusu
@Berkay; hocam bu konu ile ilgili Coşkun beye bi öneri sunabilir belki.