ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size kimse yeni üyeleri temsil ediyorsunuz demedi hocam zaten, bu konuda bile bir tane değil onlarca kötü senaryo türetilebilir ama iyi senaryo sadece bir tane demek istediğim toplum olarak her şeye bir kötü senaryo kılıfı giydirebiliyoruz. Olay aslında çok net suistimal edilebilecek birşey ise eden kişiler gerekli cezasını alır forumda onlarca moderetör var böyle bir konu açılsa report edilse max 2 saate bir mod zaten görüyor gerekli işlemi yapıyor. Bu tarz konularda iyilik yapılmayacağını bu konu üzerinden bir kere daha anlamış olduk. Suç kimsenin değil hepimizin her konuda herşeyde hep olumsuz yanlarını düşünüyoruz, düşünmemeliyiz..
Haklısınız o taraftan hIç düşünmemiştim sağ olun. 😅