Bizimde hediye talebimiz olmuştu. 3 hafta falan bekledik almak için mümkün olmadı. Yapılamadı maalesef. En azından bu işlerle ilgilenecek sabit bir mod olsa herkes ona yazsa gayet işe yarayabilir.
@Bip; hocama sormak lazım kendisinin bu gibi durumlar için yaratıcı fikirleri oluyor
Değerlendirelim bu durumu. Bir açıdan iyi bir açıdan kötü. İyi açıyı biliyoruz. Kötü senaryo ise şöyle. Kategori kurallarınca yardım ve bağış gibi talepler yasak. Bu özelliğin gelmesiyle suistimal edilmeye çalışılması daha hızlı olur. Mesela bir üye bu şekilde bir konu açar:
"Premium üyelik almak istiyorum fakat param yok."
Bu şekilde konu açmak normalde yasak. Moderatörler bu konuyu görüp kaldırana kadar o üyeye birileri hızla premium üyelik almış olabilir. Hatta daha da ötesi aynı anda birkaç kişi birden de almış olabilir. Normalde açtığı bu talep konusu kategori kurallarımızca uzun ban sebebi. Ben sizden daha çok yardım etmek isterim ama
kimin gerçekten ihtiyaç sahibi olduğunu kimin suistimal etmeye çalıştığını bilemeyiz.
Şimdi diyeceksiniz ki suistimal eden manuel edildiği şekilde de eder. Elbette orası düşününce öyle ama manuel işlemler biraz daha uzun sürdüğü için üyenin o şekilde açtığı konu silindiğinde premium hediye edecek kişi diyecek ki tamam demekki sakıncalı bir durum vardı. Öbür türlü hızlı senaryoda biz bunları konuşamadan üye amacına ulaşmış olabilecektir...
Benim düşüncem böyle, yine de başka fikriniz varsa tartışabiliriz elbette. Duruma göre değerlendirilir.