Merhabalar daha önce forumdan bir arkadaşa ticaret yaptığı için sevdiğim için üyelik hediye etmek istemiştim(kendisine söylesem kabul etmezdi) bunun için Coşkun beye mesaj atmıştım sağolsun yardımcı oldu halletti, çekiliş konusunda da sağolsun
@Berkay; hocam yardımcı oldu halledildi. Forumda ufak ticaretler yapıp üyelik parası veremeyen bir çok öğrenci arkadaşlar var üyelik satın alımlarında aynı şekilde bir başka üye ismine hediye olarak satın alma gibi birşey olabilir mi