Yıllar boyunca oku, kendini geliştir ve sonuç.
25
●800
- 26-05-2021, 19:47:34Kardesim diyetisyen olarak mezun oldu. 2 yıl sagda solda asgari ucretin altinda calisti isim yaptı. Aonra 8 bin + %25 ile bibhastanede basladi. Su an 14 15 den asagi almiyor. Online diyetler haric. Is arayana is bulunur ama gencler is begenmiyor.
- 26-05-2021, 19:53:59Genel olarak bu sorun var. Elinde mesleği olup da bunu maaş olarak beklemek çok saçma bence. Sonuçta senin sahip olduğun tüm vasıfları aynı anda isteyen bir işveren bulamazsın. Sahip olunan vasıfları satmayı, pazarlamayı bilmek çok önemli bence.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2021, 19:54:55Ben lise mezunuyum. Okumadım üni yi.
https://mobile.twitter.com/pusholder...89286828724226 - 26-05-2021, 19:56:28Yiğenim yeni mezun olmuştu. Kpss'yi kazandı. Okmeydanı Ssk'da çalışmaya başladı. Birisinin tavsiyesiyle yurtdışından iş teklifi aldı. İşe alacak firma mülakatı online yaptı. Ben de seyrettim onları. İnsan kaynakları ne sorduysa çocuk takır takır cevap verdi. Bir düşünün; 19 yaşındaki çocuk insan kaynaklarına abartmıyorum 20 tane sertifika gösterdi. Demek ki kalifiye eleman yeni mezun da olsa boş kalmıyormuş..kayakadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2021, 20:02:57Tabi ki olacak şeyler bunlar kendini geliştirmek gerek bende geçen yaz mezun oldum psikoloji mezunuyum ama psikolog olarak devam etmeyip web sitelerde kendimi geliştirdim. Şuan işlerim gayet iyi kendi işini kuran kişiler hepsi devletten bekleseydi şuan ben eğer diğer arkadaşlarım gibi hep psikolog olacam bana o yeterlidir deseydim işim yoktu. Çünkü kpss ve özel sektörde şu dönemde iş bulmak zor millet okudum anında iş sahibi olayım diyor tabi ki haklılar ama malesef bu mümkün değildir. Biraz sürünmeden mezun olduğumuz gün iş bulmak imkanı yok 😊
Ama kendini geliştirmek ayrıca o şehirde olmuyorsa başka şehire gitmek gibi bir çok değişik yöntem yapılabilir. - 26-05-2021, 20:09:04Anladım. 2011 de askerden terhis oldum. Dönercilik yaptım maaşımı alamadım sigorta yapmadılar. Kaldı para. Tekstil işine girdim. Sigorta girdi çıktı, mesai parası elden. Daha çok işe girdim çıktım. Allah özel sektörün belasını versin. Evet kamudayım. Allah subaylara halen sonsuz yetki verenlerin de belasını misli misli versin. Hergün intiharı düşünür mü insan. Dostum, Türkiye burası. Yaşanacak gibi değil. El mahkum, gıç gardiyan. Şükür ki ömür 50 bilemedin 60 sene...kayakadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2021, 20:25:10Senelerini okulda harcayan birisi neden fırıncıda çalışmak istesin ki? Madem fırıncıda çalışacaktı neden senelerce zaman ve maddi harcamalar yaptı? 10 yaşına girerdi fırına usta olurdu. Avrupa ülkelerinde yeni mezun olan rahatlıkla iş bulabilirken sağlık mezunu birisi fırıncıda çalışmayı istemeyecektir tabii ki.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha kötülerini de gördüm.
