trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yollardan herkes geçiyor, neden küçümsüyorsunuz fırında çalışmayı anlamadım. Tam olarak ne bekliyordunuz yani mezun olur olmaz özel hastaneler peşinizden mi koşacaktı?

Ya da şöyle anlatayım; şu an çok iyi yerlerde olan insanlar, mezun olur olmaz o pozisyonlara mı geldiler?
Senelerini okulda harcayan birisi neden fırıncıda çalışmak istesin ki? Madem fırıncıda çalışacaktı neden senelerce zaman ve maddi harcamalar yaptı? 10 yaşına girerdi fırına usta olurdu. Avrupa ülkelerinde yeni mezun olan rahatlıkla iş bulabilirken sağlık mezunu birisi fırıncıda çalışmayı istemeyecektir tabii ki.