Kardesim diyetisyen olarak mezun oldu. 2 yıl sagda solda asgari ucretin altinda calisti isim yaptı. Aonra 8 bin + %25 ile bibhastanede basladi. Su an 14 15 den asagi almiyor. Online diyetler haric. Is arayana is bulunur ama gencler is begenmiyor.