İş verenler asgari ücret veya dahada az ücretler vererek, sigorta yatırmayarak, fazla mesai saatleri için ücret vermeyerek, mobbing uygulayarak işe alım yapıyor ve birde üstüne bunun minnetini ediyor. Haliyle özellikle sağlık sektörü başta olmak üzere neredeyse tüm sektörlerde kamuya yönelme oluyor, kamuda işe giremeyen kişiler ya branşı dışında çalışıyor yada bu ağır şartları kabul etmek zorunda kalıyor. Bunlar yeteri kadar sorun teşkil ediyordur sanırım
Anladım. 2011 de askerden terhis oldum. Dönercilik yaptım maaşımı alamadım sigorta yapmadılar. Kaldı para. Tekstil işine girdim. Sigorta girdi çıktı, mesai parası elden. Daha çok işe girdim çıktım. Allah özel sektörün belasını versin. Evet kamudayım. Allah subaylara halen sonsuz yetki verenlerin de belasını misli misli versin. Hergün intiharı düşünür mü insan. Dostum, Türkiye burası. Yaşanacak gibi değil. El mahkum, gıç gardiyan. Şükür ki ömür 50 bilemedin 60 sene...