kayakadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş verenler asgari ücret veya dahada az ücretler vererek, sigorta yatırmayarak, fazla mesai saatleri için ücret vermeyerek, mobbing uygulayarak işe alım yapıyor ve birde üstüne bunun minnetini ediyor. Haliyle özellikle sağlık sektörü başta olmak üzere neredeyse tüm sektörlerde kamuya yönelme oluyor, kamuda işe giremeyen kişiler ya branşı dışında çalışıyor yada bu ağır şartları kabul etmek zorunda kalıyor. Bunlar yeteri kadar sorun teşkil ediyordur sanırım
Yiğenim yeni mezun olmuştu. Kpss'yi kazandı. Okmeydanı Ssk'da çalışmaya başladı. Birisinin tavsiyesiyle yurtdışından iş teklifi aldı. İşe alacak firma mülakatı online yaptı. Ben de seyrettim onları. İnsan kaynakları ne sorduysa çocuk takır takır cevap verdi. Bir düşünün; 19 yaşındaki çocuk insan kaynaklarına abartmıyorum 20 tane sertifika gösterdi. Demek ki kalifiye eleman yeni mezun da olsa boş kalmıyormuş..