Tabi ki olacak şeyler bunlar kendini geliştirmek gerek bende geçen yaz mezun oldum psikoloji mezunuyum ama psikolog olarak devam etmeyip web sitelerde kendimi geliştirdim. Şuan işlerim gayet iyi kendi işini kuran kişiler hepsi devletten bekleseydi şuan ben eğer diğer arkadaşlarım gibi hep psikolog olacam bana o yeterlidir deseydim işim yoktu. Çünkü kpss ve özel sektörde şu dönemde iş bulmak zor millet okudum anında iş sahibi olayım diyor tabi ki haklılar ama malesef bu mümkün değildir. Biraz sürünmeden mezun olduğumuz gün iş bulmak imkanı yok 😊
Ama kendini geliştirmek ayrıca o şehirde olmuyorsa başka şehire gitmek gibi bir çok değişik yöntem yapılabilir.