• 23-05-2021, 11:18:04
    #1
    Twitter bu videoyu konuşuyor. Çoğunluk Kadir şekere verilen ceza nedeniyle kimsenin mağdur kadına yardımcı olmadığını öne sürüyor..



    https://twitter.com/atavrattroll/sta...48204035887107
  • 23-05-2021, 11:27:58
    #2
    Öyle maalesef. Kadına şiddet haberlerinin neredeyse hepsinde bıçak, silah var. Haliyle insan müdahale edecekse bile ilk önce kendi hayatını düşünüyor.
  • 23-05-2021, 11:28:23
    #3
    Yani şuan burada söyleyemeyeceğim o kadar çok şey var ki içimde
  • 23-05-2021, 11:28:55
    #4
    Valla ben kadının arabasına vurup kaçtı diye ayağımdan oldum üstüne polis saldı. Şuan önüne geçsen sen suçlusun polisinbana dediği iyiki dokunmamışsın mahkemelerde sürünürdün. Ne yapcaksın ki ? Adamın kafasını kopartcaktım üstüne motorda ayağım yandı. Hiç birşey aynı dakkası gitti paşalar gibi. Bu olayda gene kafasını koparttırdım onun ama olan gene sana olucak. Belki yıllarca o an için hapiste yatıcaksın. Böylelerine direkt idam verilmeliki tepkide ona göre olsun
  • 23-05-2021, 11:28:58
    #5
    Ne desek boşuna. Adamın tipi sabıkalı ve dengesiz bir tip oldugu icin kimse müdahale etmemiştir.
  • 23-05-2021, 11:30:41
    #6
    Severek yollarımızı ayırdığımız kız arkadaşım böyle bir insana denk gelmez umarım.En büyük korkularımdan birisi.Hiçbirşey olmuyor gibi insanlar alışverişine devam edebiliyor.Yazık gerçekten.İçler acınası bir durum ne diyeceğimi bilemiyorum.
  • 23-05-2021, 11:31:23
    #7
    Böyle bir şey Türkiye'de ihtimal vermiyorum olmaz. İki üç istisna bir araya gelmiş. Bu kadına şiddetten ziyade insana şiddettir. "kadına şiddet" diyerek ayrım yapmamak gerek. Türkiye'de en çok şiddeti görenler muhtemelen çocuklardır. Kadın, erkek, çocuk değilde zalim ve mazlum olarak ayırmak gerek insanları.
  • 23-05-2021, 11:39:39
    #8
    Ülkenin yasaları sıkıntılı hocam gidip adamı dövsen dövdüğün için sen den şikayetçi ola biliyor adam ayırmaya kalksan adamı ittir sen adam düşüp kafayı vurup ölse öldürdün diye hapise gireceksin bir de sülalesi ile uğraşacaksın kadın çıkıp Sanane o benim kocam vs diyip karı koca sana saldıra biliyor adam da silah , bıçak ola bilir bir anda sana saldırır ölen sen olursun vs bunlar hep yaşandı ülkemiz de bu kadar şey varken birine yardım etmek insan 100 defa düşünüyor açıkçası kolay değil maalesef.

    Dükkan önün de sigara içiyorum karı koca büyük ihtimal adam kadına 2 Tokat attı kadın polis diye bağırdı ama kısık sesle sonra arabaya bindirmeye çalıştı müdahale edeyim mi etmeyim mi diye düşündüm gitsem adamı alır çöp konteynırına soka bilirdim lakin adam da silah olma ihtimali vardı elini beline götürmüştü 1-2 defa ben de de silah var üzerin de sorun yok ama durdum tek yapa bildiğim plaka yı polise iletmek oldu bir şey olur şimdi ben suçlu olurum gerek yok dedim
  • 23-05-2021, 13:19:47
    #9
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin yasaları sıkıntılı hocam gidip adamı dövsen dövdüğün için sen den şikayetçi ola biliyor adam ayırmaya kalksan adamı ittir sen adam düşüp kafayı vurup ölse öldürdün diye hapise gireceksin bir de sülalesi ile uğraşacaksın kadın çıkıp Sanane o benim kocam vs diyip karı koca sana saldıra biliyor adam da silah , bıçak ola bilir bir anda sana saldırır ölen sen olursun vs bunlar hep yaşandı ülkemiz de bu kadar şey varken birine yardım etmek insan 100 defa düşünüyor açıkçası kolay değil maalesef.

    Dükkan önün de sigara içiyorum karı koca büyük ihtimal adam kadına 2 Tokat attı kadın polis diye bağırdı ama kısık sesle sonra arabaya bindirmeye çalıştı müdahale edeyim mi etmeyim mi diye düşündüm gitsem adamı alır çöp konteynırına soka bilirdim lakin adam da silah olma ihtimali vardı elini beline götürmüştü 1-2 defa ben de de silah var üzerin de sorun yok ama durdum tek yapa bildiğim plaka yı polise iletmek oldu bir şey olur şimdi ben suçlu olurum gerek yok dedim
    Aynısını ben yazacaktım gerçekten kötü bir durum. Olaya müdahele edip adamı dövsen kadın "O benim kocam" dediği zaman suçlu sen oluyorsun. Artık ne yapacağımızı şaşırdık gerçekten kötü durumdayız. Geçmiş olsun.