Ülkenin yasaları sıkıntılı hocam gidip adamı dövsen dövdüğün için sen den şikayetçi ola biliyor adam ayırmaya kalksan adamı ittir sen adam düşüp kafayı vurup ölse öldürdün diye hapise gireceksin bir de sülalesi ile uğraşacaksın kadın çıkıp Sanane o benim kocam vs diyip karı koca sana saldıra biliyor adam da silah , bıçak ola bilir bir anda sana saldırır ölen sen olursun vs bunlar hep yaşandı ülkemiz de bu kadar şey varken birine yardım etmek insan 100 defa düşünüyor açıkçası kolay değil maalesef.

Dükkan önün de sigara içiyorum karı koca büyük ihtimal adam kadına 2 Tokat attı kadın polis diye bağırdı ama kısık sesle sonra arabaya bindirmeye çalıştı müdahale edeyim mi etmeyim mi diye düşündüm gitsem adamı alır çöp konteynırına soka bilirdim lakin adam da silah olma ihtimali vardı elini beline götürmüştü 1-2 defa ben de de silah var üzerin de sorun yok ama durdum tek yapa bildiğim plaka yı polise iletmek oldu bir şey olur şimdi ben suçlu olurum gerek yok dedim