AVM de güvenlik görevlisi olduğum zaman nişanlısı kızı tekme tokat dövüyor. Hatta konuda basit bir dedikodu.
Gittim dedim kıza ne vuruyon, abi nişanlım dedi. Kıza bakıyorum ses yok.
Direk kovdum ikisini de yarım saat sonra sarmaş dolaş geri geldiler.
Bu tür durumlarda kadınlar çoğunlukla eşlerinin yanında oluyorlar. Kadın istemese zaten o tiplerle birlikte olmazlar.
Kusura bakmayın arkadaşlar filmler başka gerçek hayat başka.
Kadına şiddet anında müşterilerin alışverişe devam etmesi...
10
●195
- 23-05-2021, 13:23:27
- 23-05-2021, 13:43:03Abi kimsenin başına gelsin istemem ama o adamı tutup engellesen ya seni bıçaklayacak ya da sen onu
Sonunda ne olacak kadın korkudan şikayetçi olmayacak olay sana patlayacak
Mahkemede durumu anlatamazsın anlatsan da olan sana olur o adama olmaz
Bazen en güzeli hiç birşey yapmamaktır.