Severek yollarımızı ayırdığımız kız arkadaşım böyle bir insana denk gelmez umarım.En büyük korkularımdan birisi.Hiçbirşey olmuyor gibi insanlar alışverişine devam edebiliyor.Yazık gerçekten.İçler acınası bir durum ne diyeceğimi bilemiyorum.