Valla ben kadının arabasına vurup kaçtı diye ayağımdan oldum üstüne polis saldı. Şuan önüne geçsen sen suçlusun polisinbana dediği iyiki dokunmamışsın mahkemelerde sürünürdün. Ne yapcaksın ki ? Adamın kafasını kopartcaktım üstüne motorda ayağım yandı. Hiç birşey aynı dakkası gitti paşalar gibi. Bu olayda gene kafasını koparttırdım onun ama olan gene sana olucak. Belki yıllarca o an için hapiste yatıcaksın. Böylelerine direkt idam verilmeliki tepkide ona göre olsun